آخرین بروز رسانی: 9ام بهمن, 1401

بهترین مرجع خرید دستگاه‌ تصفیه آب خانگی و صنعتی

بهترین مرجع خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب صنعتی

خیلی هوشمندانه است که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب را از چه مرجعی بخرید تا دچار مشکل نشوید. یک نکته بسیار مهم این است که دستگاه تصفیه آب به دلیل تخصصی که دارد بسیار مهم است که از چه کسی یا از چه مرجعی خرید خود را انجام می دهیم تا به مشکل برنخوریم. در این مقاله به تفسیر این موضوع می پردازیم تا پس از مطالعه آن به راحتی با بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

چه کسی دستگاه های تصفیه آب می فروشد؟

ابتدا باید برای جایگاه ها و کسانی که دستگاه های تصفیه آب می فروشند تقسیم بندی کنیم. به طور کلی، بسیاری از افراد و اصناف ممکن است علاوه بر شغل و حرفه خود، دستگاه های تصفیه آب خانگی را نیز بفروشند. اما در اینجا به طور کلی می خواهیم یک دسته اصلی از مراجع فروش دستگاه تصفیه آب داشته باشیم.

The best reference for buying a water purifier

1- شرکت های تخصصی تصفیه آب دارای مجوز

یکی از مهم‌ترین مراجعی که درفروش تصفیه آب فعالیت می‌کنند شرکت‌های تخصصی فعال درزمینهٔ تصفیه آب هستند. با توجه به اینکه این شرکت‌ها مبنای کارشان بر اساس یک‌رشته مشخص می‌باشد، یکی از بهترین مراجع برای خرید دستگاه تصفیه آب هستند. شرکت‌ها، به علت شخصیت حقوقی بودن آن‌ها، معمولاً بر اساس یک اساسنامه مشخص و یک قوانین داخلی سازمان‌یافته فعالیت می‌کنند. اگر بخواهیم بهترین مرجع برای خرید تصفیه آب را انتخاب کنیم با اختلاف، بهترین گزینه شرکت‌های تخصصی تصفیه آب و با مجوز است.

در میان این شرکت‌ها، شرکت‌هایی هستند که خودشان تولیدکننده و صاحب برند هستند. قطعاً امکان خرید مستقیم از آن‌ها، برگ برنده‌ی یک مشتری می‌تواند باشد. چون این شرکت‌های تولیدکننده و صاحب برند همواره در راستای برندینگ و ساختار سازی مجموعه قدم برمی‌دارند که تمام این‌ها ایجاد رفتار جلب رضایت‌مندی حداکثری مشتریان می‌کند.

شرکت ایلیا گستر از همین قبیل شرکت‌هاست که علاوه تمامی مجوزات لازم، اعم از پروانه تولید از اتحادیه، پروانه کسب و فروش و خدمات پس از فروش از اتحادیه، جواز تأسیس، عضویت اتاق بازرگانی و ثبت برند در سازمان ثبت‌اسناد، عضو شرکت‌های خلاق معاونت فن‌آوری ریاست جمهوری است. تمام این‌ها نشانه اهمیت دادن و جلب حداکثری رضایت مشتریان عزیزمان بوده است. تصفیه مارکت که پلتفرمی است که محصولات شرکت در آن بفروش می‌رسد.

البته تقلب‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد که متأسفانه مشتریان به‌اشتباه می‌افتند. برخی از این تقلب‌ها به شرح زیر است که با دانستن آن‌ها، کمک بسیار زیادی در شناخت صحیح و درست خواهد کرد.

          اول: سوءاستفاده از کلمه شرکت، توسط برخی فروشندگان

شرکت بودن به معنی ثبت شدن در اداره ثبت شرکت‌ها است. برخی به‌راحتی از این کلمه برای خود استفاده می‌کنند. متأسفانه بسیاری از مشتریان هم گول این کلاه‌برداران را می‌خورند و تصورشان این است که خرید دستگاه آب تصفیه کن خود را از یک شرکت معتبر انجام داده‌اند. راه شناخت این کلاه‌برداران، این است که اخذ مجوز کنید.

          دوم: هرکسی یک سایت اینترنتی داشت شرکت نیست!

اشتباه دومی که بازهم متأسفانه خیلی زیاد رایج است همین موضوع است. برخی وجود یک سایت اینترنتی را به‌منزله اعتبار آن مجموعه می‌دانند. درحالی‌که یک نفر در خانه خود به‌تنهایی می‌تواند یک سایت اینترنتی داشته باشد. وجود سایت اینترنتی بسیار خوب است اما لازمه‌ی شرکت بودن و دارای مجوز بودن نیست.با دریافت مجوز از فروشنده می‌توانید به این موضوع اطمینان پیدا کنید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی حتی آدرس واقعی برای خرید حضوری مشتری ندارند.

          سوم: شرکت داشتن به‌تنهایی کافی نیست؛ مجوز لازم است

یک موضوع دیگر این است که اگر شرکت هم وجود داشته باشد به‌تنهایی کافی نیست. شرکت باید دارای مجوز و پروانه کسب از اتحادیه باشد. علت این موضوع هم کاملاً روشن است. چون وقتی کسی مجوز داشته باشد ازنظر قانون محدودیت‌های زیادی دارد و همه‌ی آن‌ها به‌نوعی تضمین رضایت مشتریان را شامل می‌شود. در عوض یک مجموعه‌ی زیرزمینی (بدون مجوز) پایبند به هیچ قانونی نیست و این برای مشتریان خطرناک است.The best reference for buying a water purifier

2- فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروشنده دستگاه تصفیه آب

فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که درزمینهٔ تصفیه آب فعالیت می‌کنند و معمولاً مغازه‌ها به‌صورت اشخاص حقیقی فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها که از شرکت‌های تولیدکننده دارای نمایندگی هستند می‌توانند معتبر باشند. البته قضاوت کلی نمی‌توان درباره فروشگاه‌ها و مغازه‌ها داشت. چون در بین آن‌ها هم فروشندگان خوب و هم فروشندگان بد وجود دارد.

3- فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ (فروشگاه‌هایی که همه‌چیز در آن‌ها به فروش می‌رسد)

یکی از فروشندگان دستگاه‌های تصفیه آب، همین فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ هستند که در آن‌ها همه‌چیز به فروش می‌رسد. سیستم کاری این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ به این صورت است که هرکسی هر محصولی داشته باشد می‌تواند داخل آن بگذارد و بفروش برساند. فروشگاه اینترنتی بزرگ با کسر درصد کارمزد حق‌العمل‌کاری خود، وجه فروشنده را پرداخت می‌کند. اما نکته‌ای که بسیار مهم است این است اصلاً خرید دستگاه تصفیه آب از این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ را پیشنهاد نمی‌کنیم و برای این پیشنهاد دلایلی داریم که اگر شما هم مطالعه کنید با ما هم‌نظر خواهید شد.

          اول: تخصصی بودن تصفیه آب

تصفیه آب یک موضوع تخصصی و فنی است. به‌طورکلی خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ خیلی هم خوب و منطقی است؛ اما نه در موضوعات تخصصی. تصفیه آب هم از همین قبیل موارد است. این موضوع در تمام جهان به همین شکل است. خرید دستگاه تصفیه آب یک‌میزان اهمیت دارد اما گارانتی و خدمات پس از فروش بیش از آن اهمیت دارد. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ درست است که اعتبار بالایی دارند اما در نظر داشته باشید که هرکسی هر نوع دستگاه تصفیه آبی می‌تواند داخل آن بگذارد و بفروش برساند. و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ صرفاً محصول را گرفته و به شما تحویل می‌دهند.

           دوم: عدم کنترل جدی در توضیحات محصول

فروشنده‌ای که محصولش را داخل این فروشگاه‌های اینترنتی می‌گذارد می‌تواند هر چیزی بنویسد. این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ هم صرفاً کنترل مختصری انجام می‌دهند تا خلاف عرف و شرع و قانون نوشته نشود و بقیه موارد را تائید می‌کنند. ما بارها شاهد بوده‌ایم دستگاه تصفیه آب بی‌کیفیت به‌عنوان دستگاه تصفیه آب تایوان در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و متأسفانه هیچ کنترلی در آن نمی‌شود.The best reference for buying a water purifier

4- سایت‌های اینترنتی که تصفیه آب می‌فروشند و بدون مجوز هستند

همانطور که قبلا ذکر شد راه اندازی وب سایت و داشتن آن نشانه شرکت دارای مجوز نیست. این حق مشتری است که از فروشنده جواز کسب و اجازه کار را مطالبه کند. وقتی در یک سایت اینترنتی به لایسنس اشاره ای نشده باشد و نوع مجوزی برای ارائه نداشته باشد نشان دهنده عدم اعتبار آن سایت و فروشگاه اینترنتی است. پس اصلا اعتماد نکنید چون جواب اعتمادتان را نخواهید گرفت. کسانی که درگیر این کلاهبرداران هستند و این متن را می خوانند حتما تایید می کنند.

دسته‌بندی: مقالات محصولات

نظر شما برای ما با ارزشه

فهرست مطالب