آخرین بروز رسانی: 25ام خرداد, 1402

دستگاه تصفیه آب را از کی بخریم؟

یکی از سؤالاتی که بسیاری از مشتریانی که به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اند یک دستگاه تصفیه آب تهیه کنند به آن برمی‌خورند این است که دستگاه تصفیه آب را از کی بخریم؟ و یا به عبارتی چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ که ما در تصفیه مارکت جواب این سوال ها را داده ایم. پس در ادامه با ما در تصفیه مارکت همراه باشید.

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که تعداد برندها و فروشندگان دستگاه تصفیه آب بسیار زیاد است و هرکسی هم فقط می‌گوید دستگاه من دستگاه مناسبی است. بسیاری از مشتریان متأسفانه در این سردرگمی می‌مانند و آخر نمی‌توانند بفهمند که چه دستگاهی را خریداری کنند. اما ما به شما یک‌راه حل بسیار ساده و مؤثر آموزش می‌دهیم تا به‌راحتی کامل و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. این 3 موضوع را حتماً باکمال دقت مطالعه کنید تا به‌اشتباه نیافتید.

دستگاه تصفیه آب

  •  از کسی که مجوز رسمی دارد خرید کنید.

این موضوع بسیار مهم است. فروشنده‌ای که نتوانسته یا نخواسته که استانداردهای لازم برای کسب مجوز و پروانه کسب را تأمین کند قاعدتاً برایش رضایت مشتری پس از خرید اهمیت زیادی ندارد. برعکس شرکتی که به‌صورت رسمی و با مجوزات لازم فعالیت می‌کند برای حفظ اعتبار و تمدیدهای مجوزت خود، همیشه رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار می‌دهد. با این استدلال منطقی اگر بازهم از غیر مجوز دار خرید کردید و دچار مشکل شدید، کسی را مقصر ندانید چون خودتان سهل‌انگاری کرده‌اید.

دستگاه تصفیه آب

  •  فقط از متخصص تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب را بخرید.

رشته‌ی تصفیه آب یک‌رشته فنی، تخصصی و بسیار پراهمیت است چراکه با سلامتی آب در ارتباط است. اگر به دنبال یک خرید با خیال راحت هستید حتماً سابقه کاری و تخصص فروشنده خود را بررسی کنید. در غیر این صورت مثل این می‌ماند که شما بخواهید یک پیتزا را از یک فلافلی بخرید! همین کیفیت کار را با خرید پیتزا از یک پیتزافروشی حرفه‌ای مقایسه کنید.

  •  به‌هیچ‌عنوان از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ خرید نکنید.

دستگاه تصفیه آب

به 4 دلیل دستگاه تصفیه آب را از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ خرید نکنید:

  • دلیل اول:

فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ خیلی خوب هستند و بسیار مفیدند و بسیاری از اقلام را اگر از آن‌ها تهیه کنیم به‌صرفه است. اما دستگاه تصفیه آب یک محصول تخصصی است و نیاز شدید به خدمات حرفه‌ای دارد. با این واسطه شما خودتان را از یک سرویس منظم و درست محروم کرده‌اید. کسانی که دچار این مشکل شده‌اند و این مقاله را می‌خوانند حتماً تائید می‌کنند.

  • دلیل دوم:

همان‌طور که میدانید در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ هرکسی می‌تواند با ثبت‌نام، محصول را خود را در آنجا به فروش برساند. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ اعتبار خوبی دارند اما به این معنی نیست که هر فروشنده‌ای که محصول خود را داخل آن برای فروش گذاشت معتبر باشد. با این اتفاق شما هم نخواهید توانست از اعتبار فروشنده اصلی محصول مطمئن شوید.

  • دلیل سوم:

قیمت‌ها در بسیاری از مواقع غیرواقعی گذاشته می‌شود. متأسفانه هیچ کنترلی در این موضوع نمی‌شود. آیا شما تخفیف‌های 40 درصد یا حتی بیشتر 70 درصد را باور می‌کنید؟!

  • دلیل چهارم:

توضیحی که درباره دستگاه تصفیه آب در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ گذاشته می‌شود هیچ کنترلی ندارد. مثلاً یک دستگاهی که ساخت ایران است نوشته می‌شود ساخت تایوان. با نوشته شدن made in taiwan توجیه کار انجام می‌شود. کسانی که این مشکل را دیده‌اند و حتی بسیاری از همکارانی که در این رشته فعالیت می‌کنند تائید می‌کنند که متأسفانه این تقلب صورت می‌گیرد.

دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب در تهران

خرید دستگاه تصفیه آب در تمام جهان رو به افزایش است و این کالا تقریباً به یکی از کالاها و اثاثیه ضروری هر خانه تبدیل‌شده است. در ایران هم می‌توان گفت به این‌همه‌گیری نزدیک می‌شویم. کاهش منابع آبی و به دنبال آن افت کیفیت و افزایش سطح رفاه عمومی از عوامل اصلی این اتفاق می‌باشد. روند همه‌گیری دستگاه تصفیه آب در ایران در همه جای آن یکسان نبوده است. ابتدا شهرها و استان‌هایی که از آب باکیفیت کمتری برخوردار هستند، از دستگاه‌های تصفیه آب استقبال کردند. شهرهایی مثل اهواز و قم از اولین شهرهایی بودند که بیشترین استقبال از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را داشتند.

شروع استقبال دستگاه تصفیه آب در تهران

با استقبالی که از دستگاه تصفیه آب در شهر قم انجام شد، این روند به‌مرور به تهران هم سرایت کرد. چون شهر قم به تهران نزدیک است و تردد افراد قمی‌ها به تهران زیادتر انجام می‌شود. و از طرفی کیفیت آب خارج‌شده از دستگاه تصفیه آب به‌قدری بالابود که حتی کسانی که هم در قم و هم در تهران تردد داشتند، آب تهران را نمی‌توانستند بدون دستگاه تصفیه آب مصرف کنند. بدین ترتیب تیم تصفیه مارکت از اولین اقدام کنندگانی بودند که محصولات تصفیه آب را در تهران ترویج دادند.

همیشه محصولی که بازدهی خوبی داشته باشد خیلی سریع رواج پیدا می‌کند. مثلاً شخصی منزلش دستگاه تصفیه آب داشت و خواهرش یا برادرش نداشت وقتی آب آن خانه را می‌نوشید لذت می‌برد و او هم برای منزلش خریداری می‌کرد. بدین ترتیب دستگاه تصفیه آب در تهران هم مورد اقبال مردم قرار گرفت.

تقلب‌های مربوط به فروش دستگاه تصفیه آب در تهران

معمولاً محصولاتی که از اقبال خوبی برخوردار می‌شوند و خصوصاً اینکه محصول جدید و نویی هستند، سودجویان به آن امان نمی‌دهند و حداکثر کلاه‌برداری خود را انجام می‌دهند. ماجرا این‌طور شد که برخی مشتریان با ما تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که با آن‌ها تماس گرفته‌شده و دستگاه را با نصف قیمت می‌فروشند. برای ما هم سؤال شد و بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم که چه حجم بسیار بالایی از مشتریان را گول‌زده‌اند و دستگاه فیک و تقلبی را به آن‌ها می‌دادند.

به این‌گونه که دستگاه فیلتراسیونی ساده را به‌جای دستگاه اسمز معکوس به مشتریان می‌دادند. شهروندان تهرانی متأسفانه خیلی زیاد دچار این مشکل شدند و بعضاً یا دستگاه تقلبی خودشان را دور انداختند و بعضی مجبور شدند مجدداً دستگاه تصفیه آب باکیفیت خرید کنند. البته هنوز هم این کلاه‌برداران هستند و خیلی باید مراقب خرید خود باشید.

تهرانی‌ها از کجا دستگاه تصفیه آب بخرند؟

نکته مهم خرید دستگاه تصفیه آب در تهران، اعتبار فروشنده است. یعنی مهم‌ترین نکته‌ی یک خرید دستگاه تصفیه آب مرکز فروشنده دستگاه است. اگر از یک مرکزی که هیچ اعتبار و هیچ‌گونه مجوزی ندارد و تنها یک سایت اینترنتی زده است خرید کنید مطمئن باشید که دچار دردسر شده‌اید. چون اگر دستگاه تصفیه آب شما دچار مشکلی شود و یا نیاز به گارانتی پیدا کند و به هر دلیلی فروشنده نخواهد جواب شمارا بدهد دست شما به هیچ جایی بند نیست.

خرید دستگاه تصفیه آب را حتماً از یک مرکز معتبر و متخصص انجام بدهید تا دچار مشکلات و ناراحتی‌های مختلف نشوید. ما اینجا شاهد خیلی از مشکلات مردم هستیم که بعضاً خیلی ما را ناراحت می‌کنند و با آن‌ها احساس همدردی می‌کنیم ولی کاری از دست ما ساخته نیست. چون این افراد به‌صورت زیرزمینی فعالیت می‌کنند.

تصفیه مارکت برای مشتریان تهرانی آمادگی کامل در خدمت‌رسانی و فروش دستگاه تصفیه آب را دارد. این مجموعه تمامی مجوزات از وزارت صنعت و معدن و تجارت و همچنین اتحادیه مربوطه را دارد و تمامی آن‌ها قابل‌استعلام است. همچنین این شرکت از شرکت‌های خلاق معاونت فن‌آوری است. تمام این‌ها در طی سال‌های متمادی خدمت‌رسانی به مشترکین و مشتریان تصفیه آب در تهران به وجود آمده است. خرسندیم که رضایتمندی مشتریان ما همیشه به‌گونه‌ای بوده که خودشان از مبلغان ما بوده‌اند.

مشاوره رایگان برای مشتریان تصفیه آب تهران

با توجه به شناخت ما از مناطق مختلف تهران و اینکه در تمامی محله‌ها و مناطق تهران مشتریانی داریم که از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند و از خدمات ما بهره‌مندند. به همین دلیل به‌خوبی می‌توانیم تصفیه آب مناسب مشتریان را پیشنهاد دهیم.

خوب در اینجا به این سوال شما جواب میدهیم که چرا تصفیه مارکت در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب خانگی جزء بهترینهاست. تصفیه مارکت یک پلتفرمی است که تمامی نیازهای مشتریانی که به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب هستند فراهم آورده شده است و بدون شک تصفیه مارکت، بهترین انتخاب برای خرید یک دستگاه تصفیه آب ، تصفیه مارکت است. این موضوع را با 4 دلیل به تشریح آن می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه آب تصفیه مارکت

    1- اعتبار تصفیه مارکت

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشید و تحقیقاتی هم انجام داده باشید، ممکن است در انتخاب خود دچار تردید و اینکه چه دستگاهی بخرم و از کی بخرم شده باشید. نکته‌ی مهمی که ما اینجا به شما راهنمایی می‌کنیم، خرید دستگاه تصفیه آب از یک مرکز معتبر است. بدیهی است یک شرکت معتبر و متخصص درزمینهٔ فروش دستگاه تصفیه آب، حتماً گزینه‌ی بهتری نسبت به یک فروشنده بدون مجوز است و قطعاً قابل‌اطمینان‌تر است. پلتفرم تصفیه مارکت زیرمجموعه شرکت پاک آبان ایلیا گستر بوده که مجوزات آن را در سایت می‌توانید مشاهده و حتی استعلام کنید.

    2- تخصص در تصفیه مارکت

تصفیه مارکت با پیشینه تجربه بیش از یک دهه درزمینهٔ فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی راه‌اندازی شده است. تاکنون برای شما پیش‌آمده است که یک کار تعمیر را به یک تازه‌کار و یا غیرمتخصص داده باشید؟ حتماً دیده‌اید هم‌زمان زیادی از شما تلف می‌شود و هم آخر کار ممکن است به نتیجه دلخواه نرسیده باشید. اما این را هم تجربه کرده‌اید که کار را دست کاردان وقتی می‌سپارید چقدر راحت و بدون دردسر به نتیجه دلخواه می‌رسید.

پس ثابت شد تخصص مهم است. آن‌هم در رشته‌ی تصفیه آب که متأسفانه، بسیاری از افراد بدون تجربه و دوره آموزشی حرفه‌ای، به این رشته واردشده‌اند. و متأسفانه نه خودشان موفق می‌شوند و در قبال آن مشتریان زیادی را به‌صورت ناراضی نگه می‌دارند. پس به تخصص اهمیت دهید. تصفیه آب تخصص ماست.

    3- تنوع در تصفیه مارکت

به‌طور قاطع می‌توان گفت که مجموعه تصفیه مارکت، برای تمامی مشخصات آب‌ها دارای یک محصول پیشنهادی است. آن‌قدر تنوع داریم تا برای تمام آب‌هایی که البته امکان تصفیه شدن را داشته باشند بتوانیم محصول دقیق و موردنیاز را معرفی کنیم. شما می‌توانید بازمان کمی وب گردی در تصفیه مارکت، با انواع و اقسام محصولات تصفیه مارکت آشنا شوید و به بهترین انتخاب برسید.

البته کارشناسان ما در تصفیه مارکت آمادگی کامل رادارند تا با مشاوره رایگان، بهترین و مناسب‌ترین دستگاه تصفیه آب موردنیاز شما را پیشنهاد فنی دهند. با تصفیه مارکت واقعاً تمامی نیازهای یک مشتری برای خرید دستگاه تصفیه آب برآورده خواهد شد. اعتماد شما در این سال‌ها، مسئولیت ما را بیشتر کرده و همین امر باعث بهبود و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شده است.

    4- گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای تصفیه مارکت

گاهی اوقات فقط حرف گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود، اما در واقعیت به آن عمل نمی‌شود. خصوصاً در ایران که متأسفانه در بسیاری از موارد خیلی جدی گرفته نمی‌شود. در بسیاری از موارد مشاهده‌شده که مشتری کارت گارانتی هم دارد اما نه خبر از آدرس شرکت دارد و نه کسی به تلفن او جواب می‌دهد. گاهی اوقات متأسفانه برخی سودجویان اگر بتوانند گارانتی را ندهند نمی‌دهند. مثلاً ایرادها و بهانه‌هایی می‌آورند تا از بار گارانتی و بعضاً خدمات پس از فروش، شانه خالی کنند.

به‌عنوان‌مثال اینکه برگه گارانتی اگر نباشد گارانتی نمی‌دهند یا حتی برخی ایرادهایی از مخدوش شدن کارت گارانتی می‌گیرند و از این قبیل موارد. که شاید شما که این مقاله را می‌خوانید دچار این مشکل شده باشید و حتماً تائید می‌کنید. مشتریان گرامی کاملاً به این موضوع دقت داشته باشید گول گارانتی‌های طولانی‌مدت و غیراصولی را نخورید. وقتی قرار باشد تعهدی نباشد چه تفاوتی دارد که زمان گارانتی چقدر باشد؛ پس هرچقدر طولانی‌مدت تر مطرح شود مشتری هنگام خرید، گول زمان گارانتی طولانی را می‌خورد. و ازاین‌دست مطالب زیاد است و حتماً شما هم تجربه‌های مختلفی از این موضوع دارید.

اما در تصفیه مارکت با چندین هزار مشترک یک سیستم مکانیزه CSS وجود دارد که کلیه مشترکان، از بدو ثبت سفارش دارای سابقه هستند. کلیه اموری که برای آن‌ها انجام می‌شود در آنجا ثبت می‌شود. برای کلیه موارد قوانین وجود دارد و مشتری طرف حساب یک فرد نیست که خدای‌نکرده انتخابی یا گزینشی برخورد شود. طرف حساب مشتریان یک شرکت است که با عوامل خود به خدمات مربوطه می‌پردازد. قوانین در شرکت تصفیه مارکت برای تمامی مشترکین یکسان می‌باشد و علت آن سیستم مکانیزه ایست که در آن تمامی این موارد به‌درستی انجام می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال تصور کنیم که کارت گارانتی شما گم‌شده باشد و واقعاً هم خیلی اتفاق میافتد.

دستگاه تصفیه آب تصفیه مارکت

و این حق مشتری است که حتی اگر کارت گارانتی خود را گم کرد، از مزایای گارانتی برخوردار باشد. در تصفیه مارکت، تمامی این موارد سیستمی است و روی برگه مشترک، ثبت‌شده که تا چه زمانی دستگاه تصفیه آب خریداری شما  گارانتی معتبر تصفیه مارکت را دارد.

از موارد دیگر، تنظیم درست و حرفه‌ای ثبت گزارشات تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب است. این مورد هم به‌صورت سیستمی انجام می‌پذیرد و کسانی که تمایل به دریافت سرویس‌های مرتب و منظم و سروقت داشته باشند در مجموعه تصفیه مارکت به‌خوبی آن را دریافت خواهند کرد.

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب-تصفیه مارکت

فروشگاه اینترنتی تصفیه مارکت ارائه‌کننده و همچنین وارد‌کننده انواع دستگاه‌ تصفیه آب (Water purifier)، انواع قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب، با برند زینود (Xinode) می‌باشد. شما می‌توانید انواع دستگاه تصفیه آب و تمامی لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب را با برند زینود (Xinode) از فروشگاه اینترنتی تصفیه مارکت و به آدرس اینترنتی https://tasfiehmarket.com تهیه نمایید.

یکی از دغدغه‌های اساسی مردم برای خرید دستگاه‌ تصفیه آب، وجود لوازم و قطعات و خدمات اصلی و باکیفیت، و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب می‌باشد ، که ما در تصفیه مارکت یک دستگاه تصفیه آب را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم که پنج خصوصیت منحصر بفرد زیر را دارا می‌باشد.

  1. این دستگاه تصفیه آب ازلحاظ کیفیت در درجه بالایی قرار دارند

  2. این دستگاه تصفیه آب ازلحاظ خدمات پس از فروش بالاترین خدمات پس از فروش در ایران را داراست.

  3. این دستگاه تصفیه آب از‌لحاظ در دسترس بودن تمامی لوازم و قطعات اصلی جزء برترین‌هاست

  4. این دستگاه تصفیه آب از‌لحاظ قیمت نسبت به بقیه برندهای موجود در بازار بهتر است

  5. این دستگاه تصفیه آب از‌لحاظ زیبایی ظاهری، زیباترین دستگاه تصفیه آب، دستگاه کیسی

دستگاه تصفیه آب

تصفیه مارکت فعالیت خود را در سال 1396 در زمینه‌ی واردات، تولید و فروش دستگاه تصفیه آب و قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی ، دستگاه تصفیه آب صنعتی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آغاز کرده .تلاش تصفیه مارکت همواره بر این بوده که دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل و با گارانتی و پشتیبانی واقعی به همراه قیمت مناسب برای کسانی که به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهند ارائه دهد.

دستگاه‌های تصفیه آب با برند زینود، کالاهای اصلی ما در تصفیه مارکت هستند که قطعات آن به‌صورت مستقیم توسط خودمان از کشور تایوان به ایران وارد می‌شوند. کلیه محصولات و دستگاه تصفیه آب برند زینود ، هم دارای گارانتی بین‌المللی می‌باشند و هم در ایران توسط خود شرکت تصفیه مارکت مجدداً گارانتی می‌شوند.

ضمانت دستگاه تصفیه آب

شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده، دستگاه تصفیه آب خود را از شرکت تصفیه مارکت تهیه نمایید. و با اطمینان خاطر از گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط ، تا 7 روز استفاده کنید. و مبلغ سفارش خود را به‌صورت کامل باز پس بگیرید.

مادر تصفیه مارکت برای ایجاد راه‌های ساده‌تر ، جهت خرید دستگاه تصفیه آب ، امکان خرید اقساطی را برای مشتریان عزیز نیز فراهم نمودیم. که شما می‌توانید با توجه به بودجه خودتان، دستگاه تصفیه آب موردنظر خود را انتخاب، و به‌صورت اقساطی، خرید دستگاه تصفیه آب خود را انجام دهید.

اصل بودن دستگاه تصفیه آب و رضایت مشتری یکی از باارزش‌ترین نکات برای ما در تصفیه مارکت محسوب می‌شود. که همیشه تلاش خود را به کار می گیریم که به آن پایبند باشیم.

ما در تصفیه مارکت به‌هیچ‌عنوان دستگاه تصفیه آب تقلبی و فیک را عرضه نخواهیم کرد. و همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب ، در سایت تصفیه مارکت، دارای گارانتی تعویض و ضمانت‌نامه کالای اصل می‌باشند.

دستگاه تصفیه آب

کیفیت دستگاه تصفیه آب در تصفیه مارکت

همیشه تلاش ما بر این بوده که دستگاه تصفیه آب خانگی را با بهترین کیفیت ، همراه با پایین‌ترین قیمت ، در تصفیه مارکت عرضه کنیم. برای این کار خودمان دست‌به‌کار شدیم و تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب را از کشور تایوان وارد کردیم.ما به کار خودمان اطمینان داریم و همه مجوزهای قانونی را درزمینهٔ شغلی خود کسب نموده و نمادهای اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی سایت را نیز دریافت نموده‌ایم.

شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد دستگاه تصفیه آب آدرس و اطلاعات تماس واقعی ما را در اینماد سایت تصفیه مارکت، و یا در قسمت تماس با ما مشاهده کنید. همچنین اگر تمایل دارید با تیم تخصصی تصفیه مارکت ، آشنایی بیشتری در مورد دستگاه تصفیه آب به دست بیاورید. صفحه درباره ما را مشاهده نمایید.

خوب حالا وقتشه که با روش تصفیه دستگاه تصفیه آب بیشتر آشنا بشیم.

روش تصفیه دستگاه تصفیه آب

امیدواریم که تونسته باشیم قدری شما رو با دستگاه تصفیه آب و ضروریات آن در زندگی امروزه ،آشنا کرده باشیم و تونسته باشیم که به سوالات شما در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب صنعتی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی جواب داده باشیم.

تصفیه آب رومیزی

تصفیه آب رومیزی به دستگاهی گفته می‌شود که بتوان بدون نیاز به فضای زیر سینک ظرفشویی، آن را در روی کابینت قرار داد و از آب تصفیه شده ی آن استفاده کرد.دستگاه تصفیه آب رومیزی بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که زیر سینک ظرفشویی آن ها به دلایل مختلف اشغال شده و جایی برای قرار دادن دستگاه تصفیه آب ندارند. بعنوان مثال در برخی منازل از سیستم سطل آشغال ریلی استفاده می‌کنند که در این حالت فضای اضافی ندارند تا بتوانند دستگاه تصفیه آب زیر میزی در آن قرار دهند. که بهترین پیشنهاد برای این گونه مشتریان، استفاده از دستگاه تصفیه آب رومیزی است.

دستگاه تصفیه آب رومیزی

تفاوت تصفیه آب رومیزی و زیر سینکی

اینکه تصفیه آبی را در زیر سینک داشته باشیم یا روی میز، بستگی به شرایط و سلیقه مشتری دارد. در بسیاری از مواقع مشتری فضایی در زیر سینک ندارد. و در بسیاری از مواقع دیگر مشتری از محیط زیر سینک ظرفشویی برای قرار گیری دستگاه تصفیه آب رضایت ندارد و دوست دارد تصفیه آب رومیزی داشته باشد تا هم از زیبایی آن بهره مند شود و هم از پروفورمنس و کارایی بهتر آن لذت ببرد.

نحوه برداشت آب در تصفیه آب رومیزی چگونه است ؟

در دستگاه های تصفیه آب رومیزی معمولا دو طریق طراحی برداشت آب وجود دارد. گاهی به صورت مکانیکی طراحی می‌شوند و گاهی به صورت برقی. برداشت مکانیکی معمولا با نشن آب هنگام برداشت مواجه است. و به همین دلیل در دستگاه هایی که از شیر های مکانیکی یا اصطلاحا پدالی استفاده می کنند حتما بخش زیرین آب ریز را قرار می‌دهند.

اما دستگاه هایی که با سیستم برداشت برقی طراحی می شوند. چون قطع و وصل آب توسط یک سوییچ کنترل می‌شود. معمولا احتمال نشتی آب بسیار پایین می آید. از طرفی سیستم برداشت آب پدالی بیشتر احتمال خرابی در مقابل سیستم برقی دارد.

بهترین دستگاه تصفیه آب رومیزی

تصفیه آب رومیزی در کشور های پیشرفته از تنوع مدل بسیار زیادی برخوردار هستند. اما در کشور های ضعیف تر معمولا این مدل ها رایج نیستند. چون قیمت تمام شده بالاتری نسبت به دستگاه های رایج دارند. در کشور ما هم تصفیه آب رومیزی بسیار کم وارد شده اند. و اگر هم وارد شوند به علت عدم امکان خدمات پس از فروش مناسب، استقبال چندانی از آن ها نمی‌شود.

تنها برندی که در ایران توانسته دستگاه تصفیه آب رومیزی آن هم با سیستم برداشت آب برقی تولید کند برند زینود است. که با این اتفاق، مشتریان در ایران نه تنها نگران دسترسی به قطعات و یا خدمات آن نیستند بلکه با قیمت بسیار مناسب تری به این محصول ارزشمند می‌توانند بهره مند شوند.

فهرست مطالب

دسته‌بندی: مقالات محصولات

نظر شما برای ما با ارزشه

فهرست مطالب