آخرین بروز رسانی: 9ام بهمن, 1401

مزایای دستگاه تصفیه آب زینود

مزایای دستگاه تصفیه آب زینود

با تعطیلی واردات محصولات تصفیه آب از کشورهای اروپایی و همچنین عدم ورود تصفیه آب تایوانی در سال های اخیر، استقبال از دستگاه های تصفیه آب ایرانی با کیفیت بالا افزایش یافت. مخصوصا برند زینود که کیفیتش همیشه اگر نگوییم از دستگاه های تایوانی در برخی موارد کمتر است. اگرچه قیمت آن به دلیل کیفیت بالاتر کمی بالاتر از سایر برندهای ایرانی است. اما افزایش سطح رضایت مشتری همواره در این محصول مشاهده شده است. اگر کسی دستگاه تصفیه آب زینود دارد به خاطر رضایت اوست که برای این برند هزینه کرده است.

کیفیت فیلترهای زینود

یکی از مهم ترین مواد در دستگاه تصفیه آب فیلتر است. اگرچه فیلتر جزء اصلی دستگاه تصفیه آب نیست، اما کیفیت آن ارتباط مستقیمی با خروجی آب تصفیه شده دارد. لازم به ذکر است که کاهش کیفیت در هر فیلتری گاهی اوقات می تواند به سلامت آسیب برساند. به همین دلیل خود برند زینود به عنوان یک کنترل کننده کیفیت، خیال مشتری را از بابت سلامت و خوش طعم بودن آب راحت می کند.

فیلتر فیبر زینود

این فیلتر الیافی که در تمامی دستگاه های تصفیه آب وجود دارد وظیفه حذف گل و لای آب را بر عهده دارد. اما چه چیزی می تواند کیفیت را در این فیلتر افزایش دهد؟

کیفیت فیلتر فیبر به چند موضوع بستگی دارد. نوع مواد تشکیل دهنده، نحوه رول شدن و همچنین حجم و تراکم آن از جمله مواردی است که در بهبود عملکرد این فیلتر موثر است. از جمله بهترین فیلترهای الیافی می توان به فیلترهایی با وزن 130 تا 150 گرم اشاره کرد. زیرا وزن بیشتر نشانه تراکم فیلتر بالاتر خواهد بود. در فیلتر زینود این وزن به 160 گرم می رسد که یکی از با کیفیت ترین فیلترهای الیافی است. موارد دیگری نیز در تعیین کیفیت این فیلتر وجود دارد که متخصصان در زمینه تصفیه آب متوجه آن خواهند شد و آن چیدمان الیاف و استحکام آن است.

فیلترهای گیاهی زینود

فیلترهای کربنی که معمولاً در فیلتر دستگاه های تصفیه آب 235 استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. کربن ها می توانند کیفیت بسیار پایینی داشته باشند که متاسفانه در بسیاری از فیلترهای تقلبی دیده ایم. به هر فیلتر تقلبی توجه کنید ننوشته شده فیلتر جعلی. پس به این نکته توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. در فیلترهای کربنی زینود از کربن 100% گیاهی استفاده می شود. به خصوص در فیلتر گرانولی این موضوع اهمیت زیادی پیدا می کند. در فیلتر 3 به دلیل بلوک کربن از آنتراسیت در بهترین شرایط استفاده می شود که فشردگی آن را حفظ می کند.

فیلتر پست کربنی زینود که نوعی کربن نهایی برای عبور آب است و کیفیت آن بسیار مهم است، از کربن گرانول نارگیلی استفاده می کند. فیلترهای درون خطی زینود که شامل کربن هستند، از مواد نارگیل یا پوسته نارگیل با کیفیت بالا استفاده می کنند.

فیلتر معدنی

این فیلتر وظیفه افزودن مواد معدنی به آب تصفیه شده را بر عهده دارد. در اکثر فیلترهای معدنی از سیلیس استفاده می شود که واقعا می توان گفت بی تاثیر است. اما در Mineral Ball از مواد بسیار مفیدی استفاده می شود که تاثیر بیشتری نسبت به سیلیس روی آب دارند. توپ معدنی وارداتی در فیلتر زینود استفاده می شود.

کیفیت مواد و قطعات

قطعات مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب زینود از مواد مرغوب انتخاب شده است. پمپ قدرتمند، اتصالات درجه یک تایوانی و وارداتی، مخزن فلزی قوی، شیر بک واش و شیر مخلوط، شیر حذف مغزی فلزی، اتصالات ورودی فلزی، شلنگ تایوانی باکیفیت و مواردی از این دست، همه با هم کار می کنند تا محصولی باکیفیت بسازند. مصرف کنندگان گرامی. همین بس که مشتریان زینود از محصول و کیفیت آب تصفیه شده راضی باشند. مشتریان زینود معمولاً توزیع کنندگان این دستگاه هستند که مایه رضایت تولیدکنندگان و کارگران این حوزه است.

رضایت تکنسین ها از زینود

برای یک مصرف کننده، ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد که نصب کننده یک دستگاه را به راحتی یا دشوار نصب می کند. اما اگر در استدلال آن بحث کنیم، اهمیت این موضوع را درک خواهیم کرد. اول، یک دلیل ساده وجود دارد که چرا نصاب وقتی متوجه می شود دستگاهی را که قرار است نصب کند خوشحال می شود. زیرا کیفیت مونتاژ به گونه ای است که نصاب تنها نیاز به اتصال ورودی و خروجی آب دارد و پس از مدت کوتاهی آب تصفیه شده را با سختی کم برای مشتری تست می کند و کار را تمیز تحویل می دهد. همه اینها کیفیت دستگاه تصفیه آب زینود را نشان می دهد. که همواره در پالایش بازار به آن پایبند بوده ایم.

دسته‌بندی: مقالات محصولات

نظر شما برای ما با ارزشه